کانون فرهنگی هنری شاه خراسان

زیارت دشتستان
اسلاید 1 اسلاید 2 اسلاید 3 اسلاید 4

جنوب گاز بالاخره از بلاتکلیفی در آمد!

کمترین | جمعه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۳، ۰۳:۴۸ ب.ظ

"جنوب گاز" در زیارت از قدیم الایام تا کنون با نام حاج محمد اسماعیل عمادی عجین شده است؛ ولی کهولت سن و دردسرهایی که فروش کپسول دارد باعث گردید تا سرانجام این پیرمرد خدوم با آن خداحافظی کند.

به گزارش شاه کانون شاه خراسان:

پس از اینکه آقای عمادی دست از این کار کشید، کپسول ها هم بی خانمان شدند تا برای مدت زیادی آوارگی را تجربه کنند! ابتدا برادران آزرباد مسئولیت عرضه این کپسول ها را پذیرفتند ولی بعد از اینکه متوجه شدند درآمد اندک آن به زحمت های فراوانش نمی ارزد آن را رها کردند تا این بار برادران حیدری با آن دست و پنجه نرم کنند. بعد از مدت نه چندان زیادی آنها نیز دست از جنوب گاز کشیدند تا مردم ناچار مستقیما به شرکت ان در خوشاب مراجعه نمایند، ولی شنیده می شود این بار آقای احمد نیکزاد که قبلا خود نمایندگی فروش" پرسی گاز" داشت به استقبال جنوب هم برود و مردم را از بلاتکلیفی در آورد.

با توجه به درآمد اندک معلوم نیست آقای نیکزاد تا چه زمانی این کار را ادامه خواهد داد ولی انچه در این میان نباید فراموش شود قناعت و پشتکار حاج محمد اسماعیل عمادی است که توانست با درآمدی کم و زحمت های فراوان سالیان سال منشا خیر برای مردم زیارت باشد.

  • کمترین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کانون فرهنگی هنری شاه خراسان

کانون فرهنگی هنری شاه خراسان مسجد امام حسن مجتبی (ع) روستای زیارت دشتستان در اسفند ماه سال 1390 توسط چند تن از جوانان زیارت تاسیس و امروز با افتخار در خدمت مردم شریف و پر محبت زیارت می باشد .

سامانه پیام کوتاه جهت ارتباط شما :
50002060105060

آخرین نظرات
  • ۱۱ دی ۹۵، ۱۶:۱۱ - ezi
    ezi