کانون فرهنگی هنری شاه خراسان

زیارت دشتستان
اسلاید 1 اسلاید 2 اسلاید 3 اسلاید 4

 

علی رغم اینکه بودجه هنگفتی از سوی نهادهای ذیربط برای احداث پارک در زیارت در نظر گرفته شده است، شورای اسلامی زیارت هنوز هم نتوانسته است زمین مناسبی را برای آن پیدا کند. این در حالی است که به شورا گفته شده هر چه سریعتر باید محل احداث پارک را معرفی نمایید تا عملیات آن آغاز شود.

متاسفانه بعضی از اعضای شورای زیارت به جای اینکه به دنبال احداث پارک در ورودی زیارت باشند تا موجب رونق این روستا شود، می خواهند در داخل زیارت مکانی را به این امر اختصاص دهند!

تجربه ثابت کرده انجام چنین کاری درون روستا با موفقیت همراه نیست و بلافاصله بعد از این همه هزینه و زحمت رها شده و با شکست مواجه خواهد شد.

با توجه به اینکه موضوع شهر شدن زیارت در دستور کار مسئولان استانی قرار گرفته و بالاخره دیر یا زود این مهم صورت خواهد پذیرفت، دیگر نیازی به ایجاد پارک درون روستا نیست و بهتر است آن را به ورودی انتقال دهند تا همچون پارک های آبپخش و شبانکاره موجب رونق زیارت شود.

اگر در آینده ای که چندان هم دور نخواهد بود زیارت شهر شود، بدون تردید شهرداری موظف به احداث چندین پارک محله ای در روستا خواهد بود و خود نیز به نحو شایسته ای از آن مراقبت خواهد کرد، بنابر این باید از این پارک نه تنها برای زیارت بلکه بعنوان پارک بزرگ دهستان زیارت استفاده کرد و آن را در ورودی قرار داد تا همگان از جمله روستاهای اطراف و رهگذران نیز از آن استفاده نمایند.

اگر زیارتی ها به خود بقبولانند که آنها در مرکزیت یک دهستان بزرگ قرار دارند و از این دید به چانه زنی برای دریافت اعتبارات با مسئولان بپردازند، بدون شک بودجه های زیادتری نصیب زیارت خواهد شد.

بنابراین در این برهه از زمان هرگونه کوتاهی و سهل انگاری به ضرر روستا خواهد بود و مردم در آینده بابت این کوتاهی ها اعضای شورا را نخواهند بخشید.

  • کمترین

نظرات (۱)

هزینه محل زمین جهت پارک باید از کسانی گرفته شود که زمین چهتویله را صاحب شده اند %%%%%%%%%%%%

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کانون فرهنگی هنری شاه خراسان

کانون فرهنگی هنری شاه خراسان مسجد امام حسن مجتبی (ع) روستای زیارت دشتستان در اسفند ماه سال 1390 توسط چند تن از جوانان زیارت تاسیس و امروز با افتخار در خدمت مردم شریف و پر محبت زیارت می باشد .

سامانه پیام کوتاه جهت ارتباط شما :
50002060105060

آخرین نظرات
  • ۱۱ دی ۹۵، ۱۶:۱۱ - ezi
    ezi