کانون فرهنگی هنری شاه خراسان

زیارت دشتستان
اسلاید 1 اسلاید 2 اسلاید 3 اسلاید 4

رجب گرگین: متاسفانه برای احداث پارک زمین مناسب وجود ندارد

کمترین | جمعه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۳، ۰۳:۲۴ ب.ظ

رییس شورای اسلامی زیارت دشتستان گفت: مدت هاست که به دنبال زمینی جهت احداث پارک بزرگ زیارت هستیم ولی تا کنون موفق به خرید آن نشده ایم.

 

کربلایی رجب گرگین زیارتی 

اظهار داشت همه اعضای شورا مصمم هستند تا با همفکری و همکاری یکدیگر زمینی مناسب را برای احداث یک پارک در زیارت پیدا کنند ولی تا کنون موفق به تهیه آن نشده ایم.

وی افزود: اولویت شورا احداث پارک در ورودی روستا است ولی با هر کسی که مذاکره کرده ایم راضی به فروش زمین خود نشده است.

چندی پیش زیارت نامه به اعضای شورا توصیه کرده بود از احداث پارک درون زیارت منصرف شده و تمام تلاش خود را معطوف به جاده ورودی روستا نماید.

خبرنگار زیارت نامه استدلال کرده بود با توجه به اینکه زمزمه های شهر شدن زیارت چند سالی است بر سر زبانها افتاده است و مسئولان استانی سرانجام ناچار به تبدیل این روستای بزرگ به شهر هستند، بهتر است بودجه فعلی را صرف کاری اساسی تر نمود تا با احداث یک پارک درون روستا به هدر نرود. زیرا تجربه ثابت کرده چنین پروژه هایی هر کجای روستا که احداث شود مورد استقبال همه محله ها قرار نمی گیرد ضمن اینکه دهیاری نیز قادر به نگهداری از این پارک با درآمد اندک خود نیست.

از همه اینها گذشته چنانچه در آینده زیارت شهر شود اولین کار شهرداری ایجاد فضای سبز و پارک های مناسب محله ای خواهد بود، لذا بهتر است این بودجه را به یک پارک بزرگ در ورودی شهر اختصاص داد.

 

منبع زیارت نامه

 

 

 

   

  • کمترین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کانون فرهنگی هنری شاه خراسان

کانون فرهنگی هنری شاه خراسان مسجد امام حسن مجتبی (ع) روستای زیارت دشتستان در اسفند ماه سال 1390 توسط چند تن از جوانان زیارت تاسیس و امروز با افتخار در خدمت مردم شریف و پر محبت زیارت می باشد .

سامانه پیام کوتاه جهت ارتباط شما :
50002060105060

آخرین نظرات
  • ۱۱ دی ۹۵، ۱۶:۱۱ - ezi
    ezi