کانون فرهنگی هنری شاه خراسان

زیارت دشتستان
اسلاید 1 اسلاید 2 اسلاید 3 اسلاید 4

امروزه رسانه یکی از بزرگترین ابزارها برای انعکاس نظرات،انتقادات و پیشنهادات به حساب می آید که هر زمان مسئولان قدرت آن را باور کرده و از آن استفاده مفید کرده اند در کارهای خود موفق بوده اند.

بدون تردید رفع همه مشکلات ما از طریق فعالیت های دهیاری و شورا میسر نخواهد بود، زیرا آنها با در اختیار داشتن منابع ناچیز قادر به پاسخگویی به نیازهای یک روستای نزدیک با 4000 نفری نخواهند بود.

در چنین شرایطی که مسئولان با منابع اندک در محاصره مشکلاتی عدیده درآمده اند بهترین راه برای رساندن صدای خود به مسئولان رسانه ها هستند. شما از این طریق هم می توانید منطقه خود را به بهترین وجه مطرح نمایید و هم اینکه درد دل های خود را مستقیما با مردم و مسئولان در میان بگذارید.

وقتی یک مشکل اساسی رسانه ای می شود به دلیل فراگیر بودن رسانه و اینکه در معرض افکار عمومی قرار می گیرد مسئولان ارشد ناچار به پاسخگویی می شوند و شما توانسته اید با "میان بر" مسیر زیادتری را در مدت کوتاه تری طی نمایید. لذا به اعضای شورای اسلامی زیارت پیشنهاد می شود هر یک ماه، یک بار، با دعوت از خبرنگاران رسانه های مطرح از جمله خبرگزاری های فارس، مهر،تسنیم و ایرنا، در کنفرانسی خبری برنامه ها و مشکلات موجود را بازگو نمایند. این کار می تواند با انتخاب یک سخنگو از سوی شورا صورت پذیرد.

  • کمترین

نظرات (۳)

ما با تصاویر زیبا از ساخت برج ایفل و خانه ای که شبیح کفش است به روز شده ایم

به سلامتی پسر خاله که رفته بود کیک مسموم خورده بود تا بقیه مریض نشن
بهش گفتن خوب چرا ننداختیش دور؟
گفت : خوب مورچه ها میخورن!
به مورچه ها که نمیشه سرم زد!
گناه دارن دیگه ...
ما به روز شده ایم به ما سر بزنید 
                                      

                                          www.khandeni.blog.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کانون فرهنگی هنری شاه خراسان

کانون فرهنگی هنری شاه خراسان مسجد امام حسن مجتبی (ع) روستای زیارت دشتستان در اسفند ماه سال 1390 توسط چند تن از جوانان زیارت تاسیس و امروز با افتخار در خدمت مردم شریف و پر محبت زیارت می باشد .

سامانه پیام کوتاه جهت ارتباط شما :
50002060105060

آخرین نظرات
  • ۱۱ دی ۹۵، ۱۶:۱۱ - ezi
    ezi