کانون فرهنگی هنری شاه خراسان

زیارت دشتستان
اسلاید 1 اسلاید 2 اسلاید 3 اسلاید 4

کشف انبار بزرگ محصولات غیراستاندارد در زیارت

کمترین | دوشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۳، ۰۲:۰۴ ب.ظ

 

اتحادجنوب:مدیر کل استاندارد استان بوشهر گفت: با تلاش کارشناسان استاندارد بوشهر، انبار بزرگ محصولات سلولزی و بهداشتی فله‌ای در زیارت دشتستان کشف و بیش از 400 هزار قطعه انواع محصولات فله‌ای جمع‌آوری شد.

محمدرحیم بهره‌مند با اشاره به این که محصولات سلولزی و بهداشتی نظیر انواع پوشک بچه و بزرگسال، دستمال کاغذی‌ها و محصولات بهداشتی بانوان به عنوان کالاهای پرمصرف و حساس در زندگی روزمره مردم محسوب می‌گردد، افزود: با توجه به وفور این گونه محصولات به صورت فله‌ای و کاملاً غیراستاندارد در سطح بازار استان و نیز عوارض بسیار ناخوشایند پوستی و حساسیتی که مصرف این گونه محصولات به وجود می‌آورند، شناسایی سرمنشاء نگهداری و توزیع محصولات سلولزی و بهداشتی فله‌ای در دستور کار ما قرار گرفت.


مدیرکل استاندارد استان بوشهر گفت: پس از حدود شش ماه تلاش کارشناسان این اداره کل، خوشبختانه به سر نخ‌های بسیار خوبی دست یافتیم و طی یک اقدام ضربتی با گذراندن کلیه مراحل قانونی، بزرگ‌ترین انبار محصولات سلولزی و بهداشتی فله‌ای و غیراستاندارد در یک منزل متروکه در روستای زیارت کشف شد.
وی اظهار داشت: علی‌رغم بسته بودن درب این منزل و پوشش دیوارهای آن با سیم خاردار، پلیس پیشگیری اداره کل استاندارد بوشهر موفق به ورود به محل شد و متأسفانه همکاران ما با حجم عظیمی از این گونه کالاها با وضعیت نگهداری بسیار نامطلوب و غیربهداشتی مواجه شدند.


بهره‌مند در خصوص تعداد کالاهای غیراستاندارد کشف شده در محل گفت: 400 هزار قطعه انواع محصولات بهداشتی بانوان و 5000 قطعه پوشک کامل بچه در اتاق‌ها و حیاط این محل جمع‌آوری شد که اکثراً دارای مارک‌های تقلبی و نواقص کاملاً مشهود بودند.
مدیرکل استاندارد استان بوشهر افزود: پیش از این، 100 هزار قطعه محصولات بهداشتی بانوان و بیش از 10 هزار قطعه انواع پوشک کامل بچه نیز از یکی دیگر از انبارها در شهرستان دشتستان شناسایی شده بود.
بهره‌مند ضمن درخواست از عموم مردم مبنی بر عدم خرید محصولات بهداشتی در بسته‌بندی‌های فله‌ای و بدون آدرس کارخانه و نشان استاندارد که اغلب در بازارهای هفتگی با قیمت پایین‌تر از فروشگاه‌های معتبر به فروش می‌رسند، تأکید کرد: مصرف این‌گونه محصولات، علاوه بر تحمیل ضررهای مالی ناشی از کم‌فروشی، باعث ایجاد حساسیت‌ها و عفونت‌های متعدد می‌شود.
وی در پایان گفت: افراد متخلف به مراجع قضایی ذی‌صلاح معرفی شده و مراحل قانونی جهت انهدام محصولات غیراستاندارد جمع‌آوری شده در حال انجام است./ب




 

  • کمترین

نظرات (۲)

یو خو در پاسگایه خا
عجب !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کانون فرهنگی هنری شاه خراسان

کانون فرهنگی هنری شاه خراسان مسجد امام حسن مجتبی (ع) روستای زیارت دشتستان در اسفند ماه سال 1390 توسط چند تن از جوانان زیارت تاسیس و امروز با افتخار در خدمت مردم شریف و پر محبت زیارت می باشد .

سامانه پیام کوتاه جهت ارتباط شما :
50002060105060

آخرین نظرات
  • ۱۱ دی ۹۵، ۱۶:۱۱ - ezi
    ezi