کانون فرهنگی هنری شاه خراسان

زیارت دشتستان
اسلاید 1 اسلاید 2 اسلاید 3 اسلاید 4
رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی از اجرای پنج پروژه عمرانی در روستای زیارت دشتستان در سال جاری خبر داد.

http://8pic.ir/images/ht6gsmvl095m7zjilrfb.jpg

حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی‌نژاد شنبه‌شب در نشست با مردم روستای زیارت در دشتستان اظهار داشت: باعث تاسف است که با گذشت 36 سال از انقلاب هنوز شاهد مشکلات بسیاری در روستاها باشیم که این نشان از بی‌تدبیری بعضی مدیران دارد.

وی با بیان تاسف از اینکه امروز زیرساخت‌ها در روستاها تکمیل نیست، افزود: هر مسئولی در نظام جمهوری اسلامی باید پاسخگو باشد چون مسئولیت در این نظام یعنی خدمت به مردم و همه مسئولان موظف به ارائه بهترین خدمات به جامعه هدف هستند.

موسوی‌نژاد از تخصیص 5.5 میلیارد ریال برای عمران و آبادانی روستای زیارت خبر داد و خاطرنشان کرد: از این میزان اعتبار، 2 میلیارد و 400 میلیون ریال برای احداث بوستان روستایی، یک میلیارد و 700 میلیون ریال برای احداث سالن ورزشی و یک میلیارد و 400 میلیون ریال برای تکمیل طرح هادی روستایی تخصیص داده شده است.

وی در زمینه مشکل پمپ آب روستا نیز بیان داشت: تا قبل از تیر ماه سال جاری حدود 2 میلیارد و 500 میلیون ریال برای پمپ آب روستای کلل در نظر گرفتیم که مشکل آن برطرف شود ولی با جاری شدن آب رودخانه، پمپ آب خراب شد.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر تاکید کرد: درحال حاضر برای برطرف کردن مشکل دائمی و همیشگی پمپاژ یک بند انحرافی با زیرساخت دائم در حال اجراست.

موسوی‌نژاد گفت: در حال پیگیر طرحی برای تغییر شیوه آبیاری نخیلات هستیم که 85 درصد اعتبار آن را دولت اختصاص می‌دهد و بدنبال آن هستیم تا با برگزاری جلسات متعدد با وزیر نیرو و جهاد کشاورزی تمامی اعتبارات لازم برای آبیاری را دولت پرداخت کند.

  • کمترین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کانون فرهنگی هنری شاه خراسان

کانون فرهنگی هنری شاه خراسان مسجد امام حسن مجتبی (ع) روستای زیارت دشتستان در اسفند ماه سال 1390 توسط چند تن از جوانان زیارت تاسیس و امروز با افتخار در خدمت مردم شریف و پر محبت زیارت می باشد .

سامانه پیام کوتاه جهت ارتباط شما :
50002060105060

آخرین نظرات
  • ۱۱ دی ۹۵، ۱۶:۱۱ - ezi
    ezi