کانون فرهنگی هنری شاه خراسان

زیارت دشتستان
اسلاید 1 اسلاید 2 اسلاید 3 اسلاید 4

راهپیمایی 22 بهمن امسال شلوغ تر از هر سال

کمترین | شنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۳، ۰۴:۰۱ ب.ظ

مردم زیارت دشتستان اگر چه این حرکت مردمی را از سالهای قبل از انقلاب به شور حال خاص خود انجام می دادند ، اما امسال از نظر کمیت و کیفیت رویکردی متفاوت داشت .

در این جشنواره حضور ، که جمعییتی حدود 700 نفر از تمامی اقشار حضور داشتند مطابق سالهای گذشته سخنران مراسم زیارتی ها انخاب شد و این بار حاج حسین پرنیان زیارتی عهده دار این سنت بود

وی در این مراسم گفت : به قطعه شهدا زیارت چشم داشته باشید . هر وقت خواستید سند حقانیت این نظام را دریابید این شهدا را در یابید . وی همچنین افزود ممکن است بعضی ها ممکن است بگوییند راهپیمایی در زیارت چه تاثیری در معادلات دارد هیچ دوربینی که در زیارت تصاویر را مخابره و انعکاس نمی کند ؛ اینجوری نیست ، نظام اسلامی در گوشه گوشه این مملکت ریشه دارد و مطمئن باشید به لطف خدا کشتی بان این مملکت در پیمودن اقیانوس ها راه را به درستی انتخاب می کند . 

  • کمترین

نظرات (۲)

واقعا جای تشکر وخدا قوت داره به مردمان مخلص و ولایت مداری این روستا
سلام
خداقوت خدمت مردم غزیز و همیشه در صحنه روستامون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کانون فرهنگی هنری شاه خراسان

کانون فرهنگی هنری شاه خراسان مسجد امام حسن مجتبی (ع) روستای زیارت دشتستان در اسفند ماه سال 1390 توسط چند تن از جوانان زیارت تاسیس و امروز با افتخار در خدمت مردم شریف و پر محبت زیارت می باشد .

سامانه پیام کوتاه جهت ارتباط شما :
50002060105060

آخرین نظرات
  • ۱۱ دی ۹۵، ۱۶:۱۱ - ezi
    ezi