کانون فرهنگی هنری شاه خراسان

زیارت دشتستان
اسلاید 1 اسلاید 2 اسلاید 3 اسلاید 4

در این کارگاه جناب آقای رحیمی از استادان برجسته در زمینه تاریخ شناسی انقلاب اسلامی از شهر تهران در این کارگاه حضور یافته بودند .

از آنجا که چند مدتی است که گروه مستند سازی در روستا توسط برخی جوانان تشکیل شده است استاد رحیمی نکاتی را درباره حقیقت انقلاب ، نحوه ی مصاحبه ها در مورد خانواده شهدا ، رزمندگان ، آزادگان ، تحقیق درباره وقایع پشت جبهه ، شهدای روستا ، کارهای صورت گرفته در زمان انقلاب اسلامی در روستا از قبیل گروه های سرود ، گروه های تئاتر ، مسجد ها ، تشییع شهدا ، جهاد سازندگی ، حال و هوای انقلاب در روستا ، شورای روستا در دفاع مقدس و . . . فرمودند .

ایشان تاکید داشتند : از آنجا که ممکن است خانواده های شهدا در آینده دسترسی به آنها امکان پذیر نباشد لذا هر چه زودتر از خانواده های شهدا حداقل مصاحبه هایی گرفته شود .

 

 گروه مستند سازی زیارت کار خود را به صورت تخصصی در زمینه ایثار ، شهادت و و لایت برای اولین بار در روستا آغاز نموده است و از کلیه هم ولات های عزیز تقاظا همکاری جدی دارد .

  • کمترین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کانون فرهنگی هنری شاه خراسان

کانون فرهنگی هنری شاه خراسان مسجد امام حسن مجتبی (ع) روستای زیارت دشتستان در اسفند ماه سال 1390 توسط چند تن از جوانان زیارت تاسیس و امروز با افتخار در خدمت مردم شریف و پر محبت زیارت می باشد .

سامانه پیام کوتاه جهت ارتباط شما :
50002060105060

آخرین نظرات
  • ۱۱ دی ۹۵، ۱۶:۱۱ - ezi
    ezi