کانون فرهنگی هنری شاه خراسان

زیارت دشتستان
اسلاید 1 اسلاید 2 اسلاید 3 اسلاید 4

 

 

نتیجه دومین مسابقه بزرگ استانی تفسیر قرآن کریم سوره های لقمان و حجرات که توسط موسسه قرآنی پیامبر اعظم برازجان برگزار شده بود اعلام شد.

در اطلاعیه اعلام نتیجه مسابقه که توسط موسسه مذکور منتشر شده آمده است:

 

 "پیامبر مکرم اسلام : «اگر نعمت دانستن قرآن به کسی داده شود و تصور کند نعمتی از این بالاتر هست ، بزرگی را کوچک و کوچکی را بزرگ نموده است.»

با سلام و درود محضر مبارک امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و عرض ارادت محضر مقام معظم رهبری و آرزوی صحت و سلامتی برای آن عزیز بزرگوار و با عرض سلام و ادب محضر مبارک شما شرکت کنندگان عزیز در دومین مسابقه بزرگ تفسیر قرآن کریم سوره های لقمان و حجرات و عرض تبریک به همه شما عزیزان بخاطر توفیق و سعادت انس با کتاب هدایت و با تشکر از همه دست اندرکاران و همه کسانی که در این مهم فرهنگی ما را یاری نموده اند ، بدینوسیله نتایج آزمون فوق اعلام می گردد . ان شاء الله در اولین فرصت ممکن طی مراسمی که از تمامی برگزیدگان دعوت بعمل خواهد آمد ، هدایای آنان محضرشان تقدیم خواهد شد.

لازم به ذکر است چنانچه نام مبارک داوطلبی درست ثبت نشده ، دلیل آن ناخوانا بودن مشخصات ایشان بوده که از همین جا استدعا داریم در مسابقات بعدی این نکته را رعایت فرمایید."

img

به گزارش اتحاد خبر در این مسابقه حدود 1800 نفر از سراسر استان بوشهر شرکت کرده بودند. که از این تعداد 60 نفر در حوزه امتحانی زیارت شرکت داشتند. به شش نفر از برترین های این مسابقه که در حوزه ماتحانی زیارت امتحان داده اند جوایز نفیسی از طرف خانه قرآن زیارت در 15 رمضان آتی اهدا خواهد شد .

1-چترزرین زهره

2-باختر راضیه

3-نجفی زیارتی طیبه

4-شریفی فاطمه

5-زرنگار سعید

6-شجاعی رشید

7-خزاعی امید رضا

8-سعیدی نژاد عباس

9-گرگین احمد

10- تنها زیارتی مریم

 

  • کمترین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کانون فرهنگی هنری شاه خراسان

کانون فرهنگی هنری شاه خراسان مسجد امام حسن مجتبی (ع) روستای زیارت دشتستان در اسفند ماه سال 1390 توسط چند تن از جوانان زیارت تاسیس و امروز با افتخار در خدمت مردم شریف و پر محبت زیارت می باشد .

سامانه پیام کوتاه جهت ارتباط شما :
50002060105060

آخرین نظرات
  • ۱۱ دی ۹۵، ۱۶:۱۱ - ezi
    ezi