کانون فرهنگی هنری شاه خراسان

زیارت دشتستان
اسلاید 1 اسلاید 2 اسلاید 3 اسلاید 4

هشدار جوانان زیارت به فرماندار دشتستان

کمترین | سه شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۳۶ ب.ظ

آنها می گویند از دهیاری و شورای اسلامی زیارت خواسته ایم به هیچ عنوان زیر بار افتتاح ناقص این پروژه مهم نروند و این هشدار ما را به گوش فرماندار دشتستان برسانند.

به گزارش «استان24»؛ پس از تغییر چندین و چند باره تاریخ افتتاح سالن ورزشی زیارت دشتستان، و وعده های بی نتیجه مسئولان دشتستانی در این خصوص، حالا بار دیگر رئیس شورای اسلامی زیارت به نقل از فرماندار دشتستان گفته است که این پروژه ورزشی در تاریخ 6 شهریور ماه 95 افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس شورای زیارت از تاکید ویژه ارسلان زارع بر افتتاح سالن ورزشی این روستا در تاریخ فوق خبر داده و گفته است که این پروژه برای فرماندار بسیار اهمیت دارد و به همین دلیل ایشان حساسیت ویژه ای نسبت به آن از خود نشان داده اند.

این در حالی است که عده ای از جوانان زیارت می گویند با توجه به تاکیدات ویژه فرماندار مبنی بر افتتاح این پروژه در تاریخ های قبلی، هیچ تضمینی وجود ندارد افتتاح این سالن ورزشی این بار هم اتفاق بیفتد، چرا که این پروژه در حال حاضر نواقص عمده ای در زمینه محوطه سازی و کفپوش دارد که بعید است در مدت زمانی نزدیک به 10 روز به پایان برسد.

از این رو برخی از جوانان و ورزشکاران زیارت نگران آن هستند که سالن ورزشی زیارت در حالی توسط فرماندار افتتاح شود که همچنان تکمیل نشده باشد.

آنها می گویند از دهیاری و شورای اسلامی زیارت خواسته ایم به هیچ عنوان زیر بار افتتاح ناقص این پروژه مهم نروند و این هشدار ما را به گوش فرماندار دشتستان برسانند.



لازم به ذکر است جوانان زیارتی در حال حاضر برای ورزش کردن، ناچار هستند در اقدامی خطرناک با موتورسیکلت به اماکن ورزشی روستاها و شهرهای همجوار عزیمت نمایند.

این در حالی است که چمن مصنوعی این روستا نیز که توسط یکی از خیرین در خارج از کشور خریداری و به بوشهر ارسال شده بود، به دلیل برخی موانع همچنان در گمرک بوشهر است و آزاد نشده است.
 

  • کمترین

نظرات (۱)

دلواپسان نگران نباشند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کانون فرهنگی هنری شاه خراسان

کانون فرهنگی هنری شاه خراسان مسجد امام حسن مجتبی (ع) روستای زیارت دشتستان در اسفند ماه سال 1390 توسط چند تن از جوانان زیارت تاسیس و امروز با افتخار در خدمت مردم شریف و پر محبت زیارت می باشد .

سامانه پیام کوتاه جهت ارتباط شما :
50002060105060

آخرین نظرات
  • ۱۱ دی ۹۵، ۱۶:۱۱ - ezi
    ezi