کانون فرهنگی هنری شاه خراسان

زیارت دشتستان
اسلاید 1 اسلاید 2 اسلاید 3 اسلاید 4

نقدی بر دومین جلسه شورای فرهنگی زیارت

کمترین | چهارشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۴۲ ق.ظ

اوایل خرداد ماه امسال شورای فرهنگی شش نفره روستای زیارت بعد از اما و اگر های زیاد تشکیل شد هر چند که در قدم نخست یعنی معرفی 6 عضو این شورا تعجب بسیاری را برانگیخت و انتقادات زیادی بر آن وارد بود. القصه، شورای مذکور در طی سه ماه از تشکیل شدن آن، در هفته جاری دومین جلسه خود را تشکیل داد. گفتنی است در اولین جلسه این شورا تنها دو عضو از شش عضو آن حضور داشتند و در جلسه اخیر این شورا نیز همین وضعیت اتفاق افتاد و تنها سه نفر از شش عضو شورای فرهنگی در جلسه حضور داشتند. در این جلسه به عنوان مهمان از مسئولین بعضی از هیئت های مذهبی و هیت امنا مساجد دعوت شده بود.

این جلسه که برای هماهنگی مراسمات دعای عرفه ، نماز عید قربان ، عید غدیر و مراسمات ایام محرم تشکیل شده بود، از 6 جهت می توان آن را بررسی کرد که در ادامه به آن می پردازیم.

1- جلسه مذکور در شبی برگزار شد که فردای آن مراسم دعای عرفه بود لذا دقیقه نودی مسئولیت تبلیغات این مراسم به کانون شاه خراسان سپرده شد که کانون نیز در حد توان خود به این امر پرداخت. نکته قابل ذکر آنست که شورا فرهنگی حداقل سه چهار روز قبل تر می بایست جلسه خود را تشکیل می داد تا کارها به دقیقه آخر نکشد و تبلیغات در خورتری انجام می شد تا استقبال بهتری از مراسم دعای عرفه و نماز عید قربان شود.

2- بحث نکردن پیرامون کم و کیف و چگونگی برگزار کردن مراسم عید غدیر

3- به نتیجه نرسیدن درباره ساعت برگزاری مراسمات محرم و تنظیم سین برنامه ها

4- دعوت نکردن از بعضی از هیئت های مذهبی فعال در محرم 

5- پرداختن به موارد سطحی و عدم ارئه برنامه مدون و تنظیم شده برای مراسمات

6- شرکت نکردن دو نفر از اعضای شورای فرهنگی در هر دو جلسه تشکیل شده در طی عمر سه ماهه این شورا

  • کمترین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کانون فرهنگی هنری شاه خراسان

کانون فرهنگی هنری شاه خراسان مسجد امام حسن مجتبی (ع) روستای زیارت دشتستان در اسفند ماه سال 1390 توسط چند تن از جوانان زیارت تاسیس و امروز با افتخار در خدمت مردم شریف و پر محبت زیارت می باشد .

سامانه پیام کوتاه جهت ارتباط شما :
50002060105060

آخرین نظرات
  • ۱۱ دی ۹۵، ۱۶:۱۱ - ezi
    ezi