کانون فرهنگی هنری شاه خراسان

زیارت دشتستان
اسلاید 1 اسلاید 2 اسلاید 3 اسلاید 4

تجمع اعتراضی چطور شد؟

کمترین | جمعه, ۲ مهر ۱۳۹۵، ۰۸:۱۰ ق.ظ

شورای اسلامی زیارت چندی پیش خبر از پیگیری های خود برای حل مشکل کم آبی روستا داد و عنوان کرد که این پیگیری ها تا کنون به نتیجه نرسیده و مشخصا دلیل آن را هم عدم توجه مسئولین شهرستان ذکر کردند ، تا آنجا که یکی از اعضای شورا تنها راه حل آن را برگزاری تجمع اعتراض آمیز عنوان کرد و اعلام عمومی شد ، برنامه ای که در خود بدنه شورا نیز مخالف داشت و به نظر می رسید حتی اجماع نظر نیز بر آن ندارند.

چند روزی از این تصمیم نگذشته بود که وعده مسئولین به شورای زیارت برای حل این مشکل ، باعث لغو این تجمع شد. اکنون که وعده زمانی که فرماندار داده بود به پایان رسیده است ، باید دید که این وعده اجرایی خواهد شد و مشکل آب شرب روستا  به صورت کلی حل می گردد، و یا اینکه حل آن به صورت مقطعی و چند روز ابتدایی خواهد بود و یا اینکه صرفا وعده ای تو خالی بوده است.

  • کمترین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کانون فرهنگی هنری شاه خراسان

کانون فرهنگی هنری شاه خراسان مسجد امام حسن مجتبی (ع) روستای زیارت دشتستان در اسفند ماه سال 1390 توسط چند تن از جوانان زیارت تاسیس و امروز با افتخار در خدمت مردم شریف و پر محبت زیارت می باشد .

سامانه پیام کوتاه جهت ارتباط شما :
50002060105060

آخرین نظرات
  • ۱۱ دی ۹۵، ۱۶:۱۱ - ezi
    ezi