کانون فرهنگی هنری شاه خراسان

زیارت دشتستان
اسلاید 1 اسلاید 2 اسلاید 3 اسلاید 4

این زمین چمن که با حساسیت و دقت ویژه ای بر روی آن نظارت شده، بسیار پیشرفته تر و مجهزتر از زمین های چمنی است که با نظارت دولت در مناطق مختلف استان بوشهر احداث شده است .

زمین چمن مصنوعی زیارت دشتستان که با همکاری خیرین و جوانان زیارت به مراحل پایانی خود رسیده، در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

به گزارش «استان24»؛ این زمین چمن که با حساسیت و دقت ویژه ای بر روی آن نظارت شده، بسیار پیشرفته تر و مجهزتر از زمین های چمنی است که با نظارت دولت در مناطق مختلف استان بوشهر احداث شده است.

دهیار زیارت در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: خیرین و جوانان زیارت سعی کرده اند در این پروژه همه ملزومات یک زمین ایده آل و استاندارد از جمله نیمکت، سنگ فرش اطراف زمین، رختکن و روشنایی قوی را ببینند.

سهراب ممنون افزود: بر خلاف سایر مناطق استان بوشهر که برای حصار زمین های چمن از فنس های معمولی استفاده شده، در زمین ورزشی زیارت از نرده های بلند و مستحکم، با طرح و نقش های زیبا استفاده شده است.

لازم به توضیح است که بنا بر رویه موجود در استانداری بوشهر که روستاهای دارای سالن ورزشی مشمول زمین چمن مصنوعی نمی شوند، زیارت دشتستان نیز به دلیل برخورداری از سالن از مساعدت های دولتی برای احداث زمین چمن محروم شد، اما با مداخله یکی از خیرین زیارت و همت جوانان این خواسته مهم زیارتی ها محقق شد.

به گفته دهیار زیارت، فرماندار دشتستان در دهه فجر این پروژه غیر دولتی را افتتاح خواهد کرد.
















 

  • کمترین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کانون فرهنگی هنری شاه خراسان

کانون فرهنگی هنری شاه خراسان مسجد امام حسن مجتبی (ع) روستای زیارت دشتستان در اسفند ماه سال 1390 توسط چند تن از جوانان زیارت تاسیس و امروز با افتخار در خدمت مردم شریف و پر محبت زیارت می باشد .

سامانه پیام کوتاه جهت ارتباط شما :
50002060105060

آخرین نظرات
  • ۱۱ دی ۹۵، ۱۶:۱۱ - ezi
    ezi