کانون فرهنگی هنری شاه خراسان

زیارت دشتستان
اسلاید 1 اسلاید 2 اسلاید 3 اسلاید 4

همایش کسب و کار روستایی و مشاغل خانگی که اتفاقی نو و تازه در زیارت بود با همت دکتر گرگین پور دیشب در مسجد حمزه سید الشهدا زیارت برگزار شد و همانطور که انتظار میرفت این همایش مورد توجه حضار قرار گرفت و واکنش های خوبی داشت، که میتوانستیم این را در پایان مراسم و در صحبت های گروه های چهار و پنج نفره حاضرین در همایش ببینیم.

مشاغل خانگی که کشورهای قطب صنعت دنیا به خاطر هزینه تولید کم ، ارز آوری بیشتر ، عدم نیاز به محیط کارگاهی بزرگ و راندمان بالا ، در مقایسه با کارخانه جات بزرگ ، اهمیت ویژه ای برای آن قائل هستند ، در هزاره سوم میلادی بیشتر مورد توجه قرار گرفته و به نوعی فاصله گرفتن از محیط تولید سنتی می باشد لذا برگزاری این همایش در روستای زیارت را میتوان به فال نیک گرفت.

دمیدن فکرهای نو ، ایده های کاری جذاب ، آشنایی با بازاریابی نوین  و بازشدن پنجره های جدید در محیط فکری هر جوان جویای کار را میتوان از مزایای این دست از همایش ها دانست.

بی تردید می توان با مطالعه طرح های اشتغالزایی بومی و پیگیری مسائل مطرح شده در همایش برگزار شده ، در آینده شاهد رویداد های مثبتی در زیارت باشیم.

 

  • کمترین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کانون فرهنگی هنری شاه خراسان

کانون فرهنگی هنری شاه خراسان مسجد امام حسن مجتبی (ع) روستای زیارت دشتستان در اسفند ماه سال 1390 توسط چند تن از جوانان زیارت تاسیس و امروز با افتخار در خدمت مردم شریف و پر محبت زیارت می باشد .

سامانه پیام کوتاه جهت ارتباط شما :
50002060105060

آخرین نظرات
  • ۱۱ دی ۹۵، ۱۶:۱۱ - ezi
    ezi