کانون فرهنگی هنری شاه خراسان

زیارت دشتستان
اسلاید 1 اسلاید 2 اسلاید 3 اسلاید 4

دو هزار روز فعالیت رسانه ای در زیارت / مسلم زنگنه

کمترین | چهارشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۲۱ ب.ظ

رسانه از ملزومات اساسی زندگی امروزه محسوب می شود. افراد و اشخاص برای ارتباط با یکدیگر و پیگیری اخبار و اطلاعات و سازمان ها و نهادها برای اطلاع رسانی و بازتاب عملکردها و فعالیت های خود، از رسانه استفاده می کنند.

فعالین رسانه ای در روستای زیارت نیز در سال های اخیر در زمینه های متفاوت، فعالیت هایی داشته اند، که از جمله آن کانون شاه خراسان، در ابتدای حضور خود در مسجد امام حسن مجتبی(ع) و آغاز فعالیت های فرهنگی در سطح روستای زیارت، وبلاگ ziyarat.blog.ir را راه اندازی کرد که هم اکنون 2000 روز از زمان فعالیت آن می گذرد.

کانون شاه خراسان روستای زیارت در پایگاه اطلاع رسانی خود به پوشش خبری روستا ، ارائه گزارش عملکرد خود ، برگزاری نظرسنجی ، انتشار نشریه بانگ سحر و ... پرداخته است، همچنین کانون شاه خراسان کسب مقام دوم استانی در رشته وبلاگ نویسی را در کارنامه خود دارد.

رسانه کانون شاه خراسان همواره برآن بوده تا محلی برای نقد و اظهار نظرهای دلسوزانه و عملی باشد و به مشکلات و راهکارهای قابل انجام بپردازد و واقعیات را بیان نماید. رشد رسانه ها بی شک به رشد بیشتر جامعه کمک می کند چرا که آگاهی و سطح دانستن در جامعه افزایش می یابد.

  • کمترین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کانون فرهنگی هنری شاه خراسان

کانون فرهنگی هنری شاه خراسان مسجد امام حسن مجتبی (ع) روستای زیارت دشتستان در اسفند ماه سال 1390 توسط چند تن از جوانان زیارت تاسیس و امروز با افتخار در خدمت مردم شریف و پر محبت زیارت می باشد .

سامانه پیام کوتاه جهت ارتباط شما :
50002060105060

آخرین نظرات
  • ۱۱ دی ۹۵، ۱۶:۱۱ - ezi
    ezi