کانون فرهنگی هنری شاه خراسان

زیارت دشتستان
اسلاید 1 اسلاید 2 اسلاید 3 اسلاید 4

همایش تجلیل از فعالان زکات روستای زیارت

کمترین | يكشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۵۴ ق.ظ

 شامگاه پنج شنبه طی آئینی در مسجد حمزه سید الشهداء روستای زیارت با حضور مسئولین شهر برازجان  و روستای زیارت از فعالین این روستا در پرداخت فریضه الهی زکات تجلیل به عمل آمد. در این مراسم که... (بقیه خبر را در ادامه مطلب بخوانید)

 در این مراسم که با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید  آغاز شد، ابتدا بحرینی رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) برازجان ضمن تبریک سال نو و همچنین تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه  و حادثه دلخراش زلزله و از بین رفتن تعدادی از اهالی شهرستان دشتی اذعان داشت : پرداخت زکات موجب زدودن فقر از جامعه می گردد و زکات های پرداخت شده صرف کمک به نیازمندان و پروژه های عمرانی می شود  که از جمله می توان به احداث مساجد ، حسینیه ها ، سالن های ورزشی و آسفالت کوچه ها اشاره نمود. حجت الاسلام عاشوری نیز ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و کشته شدن تعدادی از اهالی شهرستان دشتی بر اثر زلزله به ضرورت و حسنات پرداخت زکات اشاره نمود و گفت : ما باید در کنار واجباتی مانند نماز، روزه و... به پرداخت زکات نیز توجه کنیم و خداوند نیز در قرآن کریم بر پرداخت آن تاکید نموده است. آخرین سخنران این همایش امام جمعه برازجان بود که وی نیز در ابتدا ایام فاطمیه و ضایعه اخیر در شهرستان دشتی را تسلیت گفت و به اهمیت نامگذاری امسال به سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی پرداخت. وی همچنین به اهمیت انجام واجبات خصوصا زکات تاکید نمود. در پایان به رسم یادبود جوایزی ازطرف کمیته امداد امام خمینی (ره) برازجان به فعالان زکات روستای زیارت اهداء شد.


  • کمترین

نظرات (۱)

سنگ بد گهر جو کاسه زرین شکست
                                               قیمت سنگ بیفزاید و زر کم نشود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کانون فرهنگی هنری شاه خراسان

کانون فرهنگی هنری شاه خراسان مسجد امام حسن مجتبی (ع) روستای زیارت دشتستان در اسفند ماه سال 1390 توسط چند تن از جوانان زیارت تاسیس و امروز با افتخار در خدمت مردم شریف و پر محبت زیارت می باشد .

سامانه پیام کوتاه جهت ارتباط شما :
50002060105060

آخرین نظرات
  • ۱۱ دی ۹۵، ۱۶:۱۱ - ezi
    ezi