کانون فرهنگی هنری شاه خراسان

زیارت دشتستان
اسلاید 1 اسلاید 2 اسلاید 3 اسلاید 4

افتتاح پایگاه امداد جاده ای در زیارت

کمترین | سه شنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۹:۴۶ ق.ظ

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: به مناسبت هفته هلال احمر چهار پایگاه امداد و نجات دراین استان به بهره برداری رسید.

به گزارش «استان نیوز»؛ عبدالکریم شعبان زاده در گفت وگو با ایرنا افزود: این پایگاه ها شامل پایگاه های امداد و نجات جاده ای در روستای زیارت شهرستان دشتستان، روستای حسین زایری دشتی و روستای جاشک دیر پایگاه امداد و نجات دریایی در بندردلواراست.وی اضافه کرد: با افتتاح این پایگاه ها شمار پایگاه های امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان بوشهر به 13پایگاه رسید.


شعبان زاده بیان کرد: با توجه به اهمیت و ضرورت وجود پایگاه های امداد و نجات در نقاط مختلف استان بوشهر تلاش می شود تعداد آنها را به 20پایگاه افزایش دهیم.

وی ادامه داد: توسعه پایگاه های امداد و نجات دراستان بوشهر آمادگی امداد رسانی در زمان وقوع حادثه را افزایش می دهد چنانچه در زلزله شنبه پایگاه امداد و نجات روستای حسین زایری دشتی 15دقیقه پس از وقوع زلزله در منطقه حاضر و اقدامات لازم را تا رسیدن نیروهای کمکی انجام داد.

شعبان زاده گفت: هم اکنون 35هزار عضو در جمعیت هلال احمر استان بوشهر ثبت نام شده و دوره دیده داریم که از این تعداد هزار و 300نفر درجه دار هستند.

وی یادآور شد: همچنین 22هزار عضو جوان نیز در استان بوشهر وجود دارد که از این تعداد 10هزار نفر در طول سال خدمات رسانی می کنند.

شعبان زاده بیان کرد: در بخش داوطلبان نیز از 13هزار عضو چهار تا پنج هزار نفر به صورت ثابت با این جمعیت همکاری می کنند.


  • کمترین

نظرات (۱)

هلال احمر خوش آمد
هلال احمر با استفاده از اعضای خود در روستای زیارت در صدد ایجاد ایستگاه صلواتی در محل حرکت زائران مرقد امام است
یاحق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کانون فرهنگی هنری شاه خراسان

کانون فرهنگی هنری شاه خراسان مسجد امام حسن مجتبی (ع) روستای زیارت دشتستان در اسفند ماه سال 1390 توسط چند تن از جوانان زیارت تاسیس و امروز با افتخار در خدمت مردم شریف و پر محبت زیارت می باشد .

سامانه پیام کوتاه جهت ارتباط شما :
50002060105060

آخرین نظرات
  • ۱۱ دی ۹۵، ۱۶:۱۱ - ezi
    ezi