کانون فرهنگی هنری شاه خراسان

زیارت دشتستان
اسلاید 1 اسلاید 2 اسلاید 3 اسلاید 4

مراسم تجلیل از فعالان قرآنی زیارت

کمترین | شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۴۱ ق.ظ

با پایان یافت تابستان از فعالان قرآنی زیارت که در آموزش قرآن فعالیت داشته اند برگزار شد .


تتبع در اندیشه های ناب رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای درباره اوقات فراغت بیانگر آن است که رویکرد جمهوری اسلامی ایران درباره اوقات فراغت دانش آموزان و بخصوص نوجوانان و جوانان، رویکرد اعتلایی است و به تأمین حداکثر نیازهای اسلامی انسان در عرصه فردی و اجتماعی اعم از تعالیم دینی و اخلاقی، ایجاد و تقویت هویت اسلامی- ایرانی. سلامت جسمی و روانی، رشد، استقلال و گسترش دانش همچنین آگاهی و مهارت .... نظر دارد.
کانون فرهنگی هنری شاه خراسان ، بهبود برنامه اوقات فراغت را بخشی از رسالت و مسئولیت های خود می داند و مترصد است تا با برنامه ریزی گسترده، انبوه و هدفمند در ساختار پایگاه تابستانی  مسجد امکان استمرار یادگیری آینده سازان میهن اسلامی را در فضا، برنامه و سبک متفاوت فراهم سازد.

  • کمترین

نظرات (۲)

سلام 
فقط عکس خودم 
قربونت
من از این کار شما خیلی خوشم امد

پاسخ:
کمترین کار بود برای این بزرگوارن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کانون فرهنگی هنری شاه خراسان

کانون فرهنگی هنری شاه خراسان مسجد امام حسن مجتبی (ع) روستای زیارت دشتستان در اسفند ماه سال 1390 توسط چند تن از جوانان زیارت تاسیس و امروز با افتخار در خدمت مردم شریف و پر محبت زیارت می باشد .

سامانه پیام کوتاه جهت ارتباط شما :
50002060105060

آخرین نظرات
  • ۱۱ دی ۹۵، ۱۶:۱۱ - ezi
    ezi