کانون فرهنگی هنری شاه خراسان

زیارت دشتستان
اسلاید 1 اسلاید 2 اسلاید 3 اسلاید 4

مصرانه پیگیر شهر شدن زیارت هستیم .

کمترین | چهارشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۳۳ ق.ظ

عبدالله نعمتی در گفتگو با وبلاگ کانون شاه خراسان گفت : با وجود رد پذیرش تبدیل روستا به شهر زیارت توسط وزارت کشور دولت قبل هنوز هم این طرح در استانداری در حال بررسی است و بزودی بودجه ای برای بهبود وضعیت معابر و تغییر ظاهر روستاهای زیارت ، دهقاید ، بویری و دهداران به بنیاد مسکن شهرستان دشتستان اختصاص داده خواهد شد .

 

نعمتی از آسفالت شدن مسیر مغازه جمهوری ، عبور ز منزل کیومرث زیارتی به سمت آرامگاه به طول 500 متر در آینده ای نزدیک خبر داد و اضافه کرد در صورت عدم همکاری مجاورین پروژه ، اولویت های دیگر مورد بررسی قرار خواهد گرفت . وی در ادامه از درختکاری بلوار و پیاده رو حد فاصل منزل احد ملک حیدری تا فلکه ، ساخت تندیس در میدان امام حسین (ع) و پیگیری تکمیل سالن نیمه تمام زیارت از پرژه هایی است که بزودی اجرا خواهد شد .وی در خصوص سوالی در مورد تخریب 90 درصد چهار فضای بازی کودکان و فروش یکی از این مکانها که در ترکیب قبلی شورا ایجاد شده بود گفت : تعمییر و نگه داری اینگونه مکان ها به عهده دهیاری است .

متن خبر در استان نیوز: 

http://www.ostannews.com/showpage.aspx?id=112342&title=%D9%88%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%DA%A9%D8%B4%D9%88%D8%B1-%D8%B4%D9%87%D8%B1-%D8%B4%D8%AF%D9%86-%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D8%B1%D9%88%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D9%88%D8%B4%D9%87%D8%B1-%D8%B1%D8%A7-%D9%86%D9%BE%D8%B0%DB%8C%D8%B1%D9%81%D8%AA

  • کمترین

نظرات (۴)

  • وبلاگ حلقه صالحین ظهور
  • شهیدان از می توحید مستند / شهیدان سرخوش از جام الستند

    نمردند و نمی میرند هرگز / شهیدان زنده ی جاوید هستند . . .

    هفته دفاع مقدس گرامی باد

    سلام
    متاسفانه غلط های املایی زیادی در این وبلاگ وجود دارد. لطفا رعایت کنید. مثال(متعصفانه)
    پاسخ:
    با سلام و عرض ادب
     دغدغه فکری و کاری عامل چنین خطا هایی است شما به بزرگواری خود ببخشید و چشم بینای ما باشید .
    خوب منم همین را گفتم /  اول باید عضو شورای روستا باشی تا بتوانی کاندیدای بخش مرکزی بشوی. ایشان کاندیدا شد ولی رای نیاورد . جز این چیزی نبود.
    پاسخ:
    سلام بله پیگیری کردیم حق با شماست تصحیح شد .
    با تشکر 
    لطفا" اصلاح شود من با آقای نعمتی صحبت کردم /ایشان نماینده زیارت در شورای بخش مرکزی نیست دلیل آن هم ایشان کاندیدا شده بود ولی رای نیاوردند.
    پاسخ:
    با سلام و عرض ادب 
    ایشان کاندید هیئت رئیسه شورای بخش مرکزی شده که متاسفانه رای نیاوردند ولی هنوز هم عضو شورا هستند .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    کانون فرهنگی هنری شاه خراسان

    کانون فرهنگی هنری شاه خراسان مسجد امام حسن مجتبی (ع) روستای زیارت دشتستان در اسفند ماه سال 1390 توسط چند تن از جوانان زیارت تاسیس و امروز با افتخار در خدمت مردم شریف و پر محبت زیارت می باشد .

    سامانه پیام کوتاه جهت ارتباط شما :
    50002060105060

    آخرین نظرات
    • ۱۱ دی ۹۵، ۱۶:۱۱ - ezi
      ezi