کانون فرهنگی هنری شاه خراسان

زیارت دشتستان
اسلاید 1 اسلاید 2 اسلاید 3 اسلاید 4

این مرد می خواهد مشکل کشاورزان زیارت را حل کند .

کمترین | دوشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۱۸ ب.ظ

با حضور اعضای شورا و کشاوزان زیارت مقرر شد شورایی پنج نفره با تشکیل خانه کشاورز به پیگیری مشکلات کشاورزان دهستان زیارت بپردازند .


روح‌الله حاجب عنوان کرد: امیدوار هستیم که کشاورزان عزیز در ارتباط با تشکیل خانه کشاورز در دهستان‌ها و همچنین توان و شیوه عملکرد خانه کشاورزان در مواجه با مشکلات پیش روی کشاورزان آشنا شوند.

مسئول دبیرخانه کشاورز استان بوشهر : براساس بخشنامه خانه کشاورز کشور، مقرر شده در تمام استان‌ها به صورت دهستان به دهستان، خانه کشاورز تشکیل شود که این مهم در استان بوشهر نیز اجرایی می‌شود.


وی نهاد خانه کشاورز را تشکلی سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و در عین حال غیر دولتی و نهادی متشکل از خود مردم نامید.

حاجب بیان کرد: اعضای هیئت رئیسه خانه کشاورز در هر دهستان را نیز خود کشاورزان طی یک انتخابات از میان خود یا فعالان امور کشاورزی برمی‌گزینند.

وی اصلی‌ترین وظیفه خانه کشاورز را رساندن صدای کشاورز با زبانی کارشناسی شده و مسلط بر جریانات به‌روز کشاورزی به مسئولان امور دانست.

در پایان نشست قرار شد بهروزی از بنار آبشرین دهقان از کلل و سه نفر که اعضای آن در جلسه مشخص نشد این شورا را تشکیل دهند .

  • کمترین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کانون فرهنگی هنری شاه خراسان

کانون فرهنگی هنری شاه خراسان مسجد امام حسن مجتبی (ع) روستای زیارت دشتستان در اسفند ماه سال 1390 توسط چند تن از جوانان زیارت تاسیس و امروز با افتخار در خدمت مردم شریف و پر محبت زیارت می باشد .

سامانه پیام کوتاه جهت ارتباط شما :
50002060105060

آخرین نظرات
  • ۱۱ دی ۹۵، ۱۶:۱۱ - ezi
    ezi