کانون فرهنگی هنری شاه خراسان

زیارت دشتستان
اسلاید 1 اسلاید 2 اسلاید 3 اسلاید 4

به گزارش روابط عمومی دفترنماینده مردم شریف دشتستان درمجلس شورای اسلامی، نشست علنی امروز(سه شنبه 7 آبان ماه) خانه ملت به ریاست محمدحسن ابوترابی فردنائب رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

moosavinejad 910926 n_3.jpg

گفتنی است حجت الاسلام والمسلمین موسوی نژاد درابتدای سخنان خود با اشاره به وصیت نامه شهید احمدآذرکشت از روستای زیارت دشتستان گفت: همیشه به گوش باشید که آمریکا دشمن زخم خورده شما هیچوقت از هیچ توطئه ای دریغ نمی کند و دست ازاین دغل بازی ها برنمی دارد تامگر به خیال خام خود روزی این کشور رابه چنگ بیاورد و خون مردم را بمکد.

دانلود فایل صوتی

در این جلسه و در جریان بررسی اصلاحیه قانون بودجه 92 کل کشور، پیشنهاداتی از سوی حجت الاسلام والمسلمین موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان وعضو کمیسیون اقتصادی مجلس مبنی بر اختصاص 6 درصد از منابع توسعه ملی برای تکمیل طرح های عمرانی نیمه تمام مطرح شد که نماینده مردم دشتستان درموافقت با آن سخنرانی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی موسوی نژاد با بیان اینکه پیشنهادمطرح شده خلاف برنامه پنجم توسعه و نیازبه دو سوم آرای نمایندگان را دارد، اظهارداشت: پیشنهاد مذکور بسیار مطلوب است زیرا آفت ها و آسیب های تبدیل ذخایر صندوق توسعه ملی به ریالی را ندارد و تورم زا نیست.

نماینده مردم دشتستان درمجلس شورای اسلامی افزود: بسیاری از مشکلات دولت در زمینه تکمیل طرح های عمرانی نیمه تمام که باید در سال 92 و نیمه اول 93 تمام شوند را می توان از طریق برداشت یا وام گرفتن از صندوق توسعه ملی مرتفع کرد.

وی با اشاره به اینکه درجامعه آسیب هایی مشاهده می شود که براثر اجرایی نشدن برخی از طرح های عمرانی است، گفت: دولت و مجلس باید برای حل مشکلات مردم مناطق مختلف درکنار هم قرارگرفته و راهکارهای صحیحی ارئه دهند.

عضوکمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: در این پیشنهاد به دولت اجازه داده می شود در زمان محدودی برداشتی از صندوق توسعه ملی داشته باشد و در زمان نزدیکی نیز آن را از طریق فروش اوراق مشارکت ارزی یا ریالی بازگرداند.

نماینده دشتستان درخانه ملت متذکرشد: تبعات و خسارتهای فراوانی دراثر تکمیل نشدن طرح های عمرانی و متوقف ماندن آنها ازقبیل استهلاک و بیکاری به وجود می آید که باید راهکارهای دیگری نیز برای این امر ارائه شود.

این پیشنهاد با مخالفت نمایندگان دولت و کمیسیون اقتصادی مجلس مواجه شد و نتوانست از بین 210 نماینده حاضر در صحن علنی، رای کافی برای تصویب را به دست آورد.

  • کمترین

نظرات (۱)

درود بر موسوی نپاد نشون میده آدم خاکی است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کانون فرهنگی هنری شاه خراسان

کانون فرهنگی هنری شاه خراسان مسجد امام حسن مجتبی (ع) روستای زیارت دشتستان در اسفند ماه سال 1390 توسط چند تن از جوانان زیارت تاسیس و امروز با افتخار در خدمت مردم شریف و پر محبت زیارت می باشد .

سامانه پیام کوتاه جهت ارتباط شما :
50002060105060

آخرین نظرات
  • ۱۱ دی ۹۵، ۱۶:۱۱ - ezi
    ezi