کانون فرهنگی هنری شاه خراسان

زیارت دشتستان
اسلاید 1 اسلاید 2 اسلاید 3 اسلاید 4

یکی از ته ستون های شیخ منصور ناپدبد شد

کمترین | شنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۲، ۰۴:۵۱ ب.ظ

چندیست که پروژه ساماندهی آرامگاه تاریخی زیارت آغاز شده و این روزها مراحل پایانی خود را می گزراند . این پروزه که شامل حصارکشی و تسطیح می باشد  و هزینه ی آن از محل کمک های مردمی تهیه میشود . 

اما آنچه در این میاناز نظر ذهن نویسنده این مطلب مهم به حساب می آید اول همت بانیان این پروژه است که وقت و هزینه خود را خالصانه در این راه صرف کرده اند و بسی جای تقدیر دارد .

دوم عدم توجه به هشدار کارشناسان ذی ربط در ضمینه ی مراحل اجرایی این پروژه است . (شاید این بی توجهی ازطرف بانیان این پروژه نباشد) البته نویسنده مطلب به خوبی از سختی کار  و همت بالای  بانیان پروژه به خوبی آشناست و تقدیر و تشکر از این عزیزان را وظیفه شرعی و وجدانی خود می داند. اما هنگامی که دیده می شود یکی از ته ستون های بقعه ی شیخ منصور در جریان تسطیح اطراف بقعه ناپدید می شود(شاید به زیر خاک رفته باشد) و در محدوده ای که از نظر کارشناسان میراث فرهنگی محدوده ی باستانی به شمار می آید و به رغم اینکه کارشناس مذکور اعتراض خود را در حضور بانیان کار و شورا اسلامی روستا بیان می کند. با بی توجهی آنان روبرو می شود و عملا کاری از پیش برده نمی شود .و...

  • کمترین

نظرات (۱)

  • علیرضا فلاح
  • سلام جهت عضویت در ختم قران هفتگی جمعه ها به وبلاگ ما یه سری بزنید ممنونومیشم شرکت کنید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    کانون فرهنگی هنری شاه خراسان

    کانون فرهنگی هنری شاه خراسان مسجد امام حسن مجتبی (ع) روستای زیارت دشتستان در اسفند ماه سال 1390 توسط چند تن از جوانان زیارت تاسیس و امروز با افتخار در خدمت مردم شریف و پر محبت زیارت می باشد .

    سامانه پیام کوتاه جهت ارتباط شما :
    50002060105060

    آخرین نظرات
    • ۱۱ دی ۹۵، ۱۶:۱۱ - ezi
      ezi