کانون فرهنگی هنری شاه خراسان

زیارت دشتستان
اسلاید 1 اسلاید 2 اسلاید 3 اسلاید 4

تقدیر خانواده شهدا و ایثارگران بندر لنگه از احمد نجاتی + عکس

کمترین | دوشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۳، ۰۵:۰۱ ب.ظ

خانواده ی شهدا و ایثارگران شهرستان بندرلنگه در نامه ای از احمد نجاتی معاون فرماندار شهرستان بندرلنگه تشکر کردند.

 این تقدیرنامه که به امضای ۱۹ نفر از ایثارگران و خانواده ی شهدا در شهرستان بندرلنگه رسیده است نوشته شده : خدمت با رافت پاک سریرت ، جناب آقای احمد نجاتی معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری بندرلنگه.بر اساس معارف دینی هر کس امر نیکی را بنیان گذارد ، نسبت به آثار و برکات آن تا هر زمانی که بماند،ماجور است.به پاس اهتمام مستمر و اقدام متقن حضرتعالی در جهت اعطای تسهیلات به بهترین خلق خدا یعنی جامع ایثارگران و به شکرانه توفیق ارج و اجر این حرکت پربار و ماندگار اینجانبان خانواده شهدا ، جانبازان و آزادگان شهرستان بندرلنگه تقدیر و تشکر خود را تقدیم محضر گرانقدر شما می نماییم.

لازم به ذکر است امضاهای این تقدیرنامه توسط بنیاد شهید تائید شده و رونوشت این تقدیرنامه به ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران نیر ارسال شده است.

احمد نجاتی معاون فرماندار شهرستان بندرلنگه در زمان فرمانداری غلامحسین زارعی به شهرستان بندرلنگه آمد.

وی ابتدا بخشدار مرکزی شهرستان شد و بعد از اینکه مرادزاده لیاقت خود را برای پست های بالاتر نشان داد وی به معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری بندرلنگه آمد و مرادزاده بخشدار مرکزی بندرلنگه شد و اسماعیل پاسلار که در آن زمان معاون برنامه ریزی شهرستان بود نیز معاون سیاسی فرمانداری بندرلنگه شد.

  • کمترین

نظرات (۲)

کسی که به وظیفه اش عمل کرده دیگه نیازی به تقدیر نداره .. شهدا چه کارهایی در خفا انجام میدادند .و ریا یی در کار نبود .. امیدوارم که خانواده شهدا دیگه از این تقدیر ها نکنند . که منجر به غرور کاذب و بهره برداری نا مطلوب در بین مسئولین میگردد . امروز ما همه در مقابل خانواده شهدا و ایثارگران و جانبازان عزیز وظیفه داریم و هیچ منتی نیست . هرکسی که مسئولیت بهش میدن باید خوب کار کند اگر خوب انجام نداد . انتقاد کنند . و سوال اینجاست که این اقا نباید کار خانواده ها انجام میداد؟
سلام، وبلاگ خوبی دارید.واقعا وبلاگ تکی داری! دوست دارم به عنوان یه کارشناس نظرتو در مورد وبلاگم بدونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کانون فرهنگی هنری شاه خراسان

کانون فرهنگی هنری شاه خراسان مسجد امام حسن مجتبی (ع) روستای زیارت دشتستان در اسفند ماه سال 1390 توسط چند تن از جوانان زیارت تاسیس و امروز با افتخار در خدمت مردم شریف و پر محبت زیارت می باشد .

سامانه پیام کوتاه جهت ارتباط شما :
50002060105060

آخرین نظرات
  • ۱۱ دی ۹۵، ۱۶:۱۱ - ezi
    ezi