کانون فرهنگی هنری شاه خراسان

زیارت دشتستان
اسلاید 1 اسلاید 2 اسلاید 3 اسلاید 4

سرانجام زهکش جنوب زیارت به کجا رسید؟

کمترین | شنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۳، ۰۱:۵۸ ب.ظ

سال های سال است که بالا آمدن زه، زمین های زیارت را تحت تاثیر خود قرار داده و کشاورزان را تا حدود زیادی با مشکل مواجه ساخته بود.

خوشبختانه چند سالی است که با احداث زهکش شمال روستا و برخی شاخه های فرعی درون زیارت این مشکل در نقاط یاد شده رو به بهبود گذاشته است ولی این معضل در بخش جنوبی زیارت همچنان پابرجاست که به عنوان نمونه بارز آن می توان به نخلستان های جنوبی (باغ اشکک)،(باغ حاج غریب) اشاره کرد.

در سالهای گذشته زمزمه هایی برای استارت زهکشی جنوب زیارت هم به گوش رسید ولی به دلایلی که هنوز بر بسیاری از زیارتی ها پوشیده است به کلی متوقف و رها شده است.

انتظار می رود این موضوع یکی از اولویت های شورای محترم زیارت و سایر دلسوزانی باشد که به نوعی می توانند با مساعدت خود به این بحث کمکی داشته باشند تا دیگر زیارت رنجور تر از این که هست نگردد.

  • کمترین

نظرات (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کانون فرهنگی هنری شاه خراسان

کانون فرهنگی هنری شاه خراسان مسجد امام حسن مجتبی (ع) روستای زیارت دشتستان در اسفند ماه سال 1390 توسط چند تن از جوانان زیارت تاسیس و امروز با افتخار در خدمت مردم شریف و پر محبت زیارت می باشد .

سامانه پیام کوتاه جهت ارتباط شما :
50002060105060

آخرین نظرات
  • ۱۱ دی ۹۵، ۱۶:۱۱ - ezi
    ezi