کانون فرهنگی هنری شاه خراسان

زیارت دشتستان
اسلاید 1 اسلاید 2 اسلاید 3 اسلاید 4

در این میان واحد های پرواربندی هم مجبور هستند آب مورد نیاز خود را از همین طریق و با پرداخت هزینه های سنگین به تانکرهای آب رسان تامین کنند.

به گزارش «استان نیوز»؛ زیارت دشتستان به عنوان قطب اصلی تامین گوشت قرمز استان حدود 150 واحد پرواربندی را در خود جای داده که میزان آب مصرفی این روستای بزرگ را چندین برابر افزایش داده است.

بر اساس آخرین برآوردها واحدهای پرواربندی زیارت چهار برابر مصرف عادی زیارت آب مصرف می کنند و این خود یک نیاز جدی را ایجاد کرده است، لذا می طلبد مسوولان آب استان تدبیر ویژه ای برای این روستا بیندیشند.

گفتنی است کم آبی پای تانکر های آب رسان را بعد از 27 هفت سال به زیارت باز کرده و مردم که در بیشتر ساعات روز از داشتن آب محروم هستند، ناچارند آب مورد نیاز خود را از طریق تانکرهای آب رسان تامین نمایند.

در این میان واحد های پرواربندی هم مجبور هستند آب مورد نیاز خود را از همین طریق و با پرداخت هزینه های سنگین به تانکرهای آب رسان تامین کنند.
واحد های پرواربندی هم مجبور هستند آب مورد نیاز خود را از همین طریق و با پرداخت هزینه های سنگین به تانکرهای آب رسان تامین کنند.

  • کمترین

نظرات (۲)

خلایق هر چه لایق
متن مشکل دارد.لطفا بررسی شود.
پاسخ:
تشکر اصلاح شد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کانون فرهنگی هنری شاه خراسان

کانون فرهنگی هنری شاه خراسان مسجد امام حسن مجتبی (ع) روستای زیارت دشتستان در اسفند ماه سال 1390 توسط چند تن از جوانان زیارت تاسیس و امروز با افتخار در خدمت مردم شریف و پر محبت زیارت می باشد .

سامانه پیام کوتاه جهت ارتباط شما :
50002060105060

آخرین نظرات
  • ۱۱ دی ۹۵، ۱۶:۱۱ - ezi
    ezi