کانون فرهنگی هنری شاه خراسان

زیارت دشتستان
اسلاید 1 اسلاید 2 اسلاید 3 اسلاید 4

دهیار زیارت خبر داد:

کمترین | دوشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۴، ۰۶:۰۰ ب.ظ

اسکان مسافران نوروزی در زیارت دشتستان

 

دهیار زیارت دشتستان از برپایی کمپ اسکان مسافران این روستا در تعطیلات نوروز خبر داد.

سهراب ممنون در گفتگو با «استان24» اظهار داشت: امسال با همکاری مردم و اعضای شورای اسلامی زیارت اقدام به برپایی کمپ اسکان مسافران نوروزی کرده ایم و امیدواریم بتوانیم میزبان خوبی برای هموطنانمان در تعطیلات عید باشیم.

وی افزود: کمپ نوروزی زیارت به چندین چادر، سرویس بهداشتی، آبگرمکن و آب سردکن، و همچنین پارکینگ جهت توقف خودروهای مهمانان تجهیز شده است و سعی می کنیم تا آغاز رسمی تعطیلات سطح کیفی آن را بیشتر ارتقاء دهیم.



ممنون با بیان اینکه این کمپ در ورودی زیارت و در مجاورت پارک جدید التاسیس این روستا بنا شده است خاطرنشان کرد: زیارت از تاریخی ترین مناطق استان بوشهر به حساب می آید و از یک فرهنگ غنی برخوردار است.

دهیار زیارت با اشاره به وجود مقبره امامزاده حضرت سید علاءالدین منصور(ع) در این روستا گفت: بدون تردید زیارت مقبره این امامزاده عالی قدر از برنامه های مسافرانی خواهد بود که امسال وارد زیارت می شوند.

روستای زیارت از توابع بخش مرکزی شهرستان دشتستان در استان بوشهر است که با بیش از 4 هزار نفر جمعیت در فاصله 12 کیلومتری شهر برازجان و 65 کیلومتری مرکز استان و در محور بوشهر – گناوه قرار گرفته است. 

 

پی نوشت : (1)البته باید ذکر کرد راهنمای مسافران نوروزی که طی سه سال اخیر در تقاطع ورودی دایر بود ، زیارت امسال برپا نمی شود و این اتفاق را می توان از پس لرزه های تغییر سمت شعبانزاده دانست .

(2) عکس تزیینی است. 

  • کمترین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کانون فرهنگی هنری شاه خراسان

کانون فرهنگی هنری شاه خراسان مسجد امام حسن مجتبی (ع) روستای زیارت دشتستان در اسفند ماه سال 1390 توسط چند تن از جوانان زیارت تاسیس و امروز با افتخار در خدمت مردم شریف و پر محبت زیارت می باشد .

سامانه پیام کوتاه جهت ارتباط شما :
50002060105060

آخرین نظرات
  • ۱۱ دی ۹۵، ۱۶:۱۱ - ezi
    ezi