کانون فرهنگی هنری شاه خراسان

زیارت دشتستان
اسلاید 1 اسلاید 2 اسلاید 3 اسلاید 4

اعضای هیئت رئیسه شورای زیارت مشخص شد .

کمترین | پنجشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۰۸ ق.ظ

مطابق اولین جلسه منتخبین مردم در انتخابات شورای اسلامی زیارت اعضای هیئت رئیسه شورای زیارت مشخص شد .

 


 

براین اساس آقایان رجب گرگین به عنوان رئیس ، داراب ممنون نائب رئیس عبدالله نعمتی نماینده زیارت در شورای بخش مرکزی ، حسن گرگین پور مسئول امور اداری انتخاب شد .

  • کمترین

نظرات (۹)

سلام به ادمین محترم
خواهش میکنم
من وظیفه خودم میدانم که به وبلاگ سر بزنم و اعلام نظر کنم
چون من گوگل ارت ندارم نمدانم مسافت چه قدر است ولی اینو میدونم اسفالت کاران هر متراژ اسفالت کشی و سه بار از جمله زیر سازی و قیر پاشی و اسفالت کشی حساب میکنند
ولی من بالاخره نمیدانم 1.79 یا 2.44 هستش . یا اینکه شما مسیر مستقیم حساب کردید.
خیابانهای ولی عصر / درمانگاه / بنار  حساب نکردید .

سلام ادمین محترم
1- اینکه نهایتا" کار یک هفته را 3 هفته انجام دادید
2- اینکه 12 تا 4 صبح کار میکردید درست ولی این دلیل نمیشه . بالاخره باید کار انجام میشد چه روز باشه چه شب .
3-دوست من / من نمیدانم 2.44 درسته یا نه ولی چیزی که هست باید برای لکه گیری زیرسازی و  قیرپاشی و اسفالت میشد در عملا" نزدیکه 6-7 کیلومتر میشه.
4-دوست خوب اسفالت کشی کوچه مسجد در ادامه همین لکه گیری خیابانها در سال 88  بود - و مبلغ عمده ای که توسط دامداران جمع شده بود برای خرید منزل آقای اطمینان بود .
لطفا" سعی بفرمایید اطلاعات خودتونو افزایش بدهید.
راستی یه چیز دیگه کار بچه های مسجد را به فال نیک میگیریم واقعا" کار فرهنگی و بجایی انجام شد و امیدواریم الگوی صحیحی شود برای سایرین.

پاسخ:
با سلام و عرض ادب 
بسیار جای خوشحالیست که افراد پیگیری مانند شما در میان مخاطبان ما وجود دارد 
اما در پاسخ به مطلب اول شما : در دفتر ورود و خروج کاری ما تمامی ساعات کاری و افراد شرکت کننده ثبت شده ، در بعضی مواقع تا 15 نفر همزمان مشغول به کار بودند و در مواقعی که به اکیپ کار شبانه صبح ها استراحت داده می شد ، گروهی دیگر صبح به کار مشغول می شدند . لطفا مفاد قرار داد را مجددا مطالعه فرمایید  .
-در پاسخ به (2)در بین بچه ها دانشجوی عمران ، معماری ، مکانیک و... کار می کردند و ضمن آگاهی از شرایط سیمان وجدان آنان اجازه نمی داد  در شرایط غیر از آن کار کنند .
در پاسخ به مورد (3) خواهشاً به نرم افزار گوگل مراجعه کرده و صحت و سقم ماجرا را بررسی نمایید (جهت اطلاع دیگر دوستان حد فاصل  ابتدای بلوار ورودی تا درب گلزار شهدا 1.79 کیلومتر است ، این 7 کیلومتر که شما می فرمایید می شود فاصله چهار راه زیارت تا آبپخش )
(4) خرید منزل آقای اطمینان در سال 90 انجام گرفت و بیشتر هزینه آن را آقای دکتر حیاتبخش متقبل شد . 


معذرت میخواما این لکه گیری که شما میگویید چاله هایی که برای علمک زده بودند و چندتاییشون درست نشده بود شما درست  کردید که  3-4 روز بصورت پاره وقت بیشتر وقت نگرفت ./
اون لکه گیری که  میگویید 16 تومان از طرف شرگت گاز بوده اینه قیر پاشی و آسفالت کشی تمامی جاهایی که برای انداختن لوله های فشار قوی حفاری شده بود که در سال فکر میکنم 88 بوده است. حالا مسیرشو شاید من اشتباه کنم ولی انجایی که من دیدم میگم .از کانون معراج تا آخر روستا قطعه شهدا /از فلکه تا جایگاه تعزیه /از فلکه تا جاده منزل عوضی جاده بنار/
آسفال کشی کوچه مسجد امام حسن مجتبی / تقریبا" 4کیلومتر میشه بدون زیر سازی
در پایان / حالا خوبه ادمین و بچه های کانون مسول این کار بودند این همه هاشا میکنند اگه کسی دیگه ای بود چه کارها میکردید.
پاسخ:
با سلام خدمت آقای خزایی 
اولا )3-4 روز نبود و 3 هفته 
ثانیا )تمام وقت نبود و بصورت تمام وقت کار انجام شد اما به دلیل گرمی هوا و عدم گیرش (هیدراتاسیون ) سیمان در هوای گرم و همچنین عبور و مرور در روز کار لکه گیری در ساعات 12 تا 4 صبح انجام می گرفت و کار لایه روبی در روز 
ثالثا ) جمع تمامی مناطقی که شرکت پیمانکار برای لوله های گاز لکه گیری کرده است به 2.44 کیلومتر می باشد . ( لطف بفرمایید با ابزار ruler  گوگل ارث اندازگیری کنید ) 
رابعا ) آسفالت کشی کوچه مسجد امام حسن مجتبی (ع) در سال 85 بوده و مبلغ عمده آن توسط مردم و دامداران محترم جمع آوری شده است .

سلام به دوست خوبم آفای سید حمید عزیز
کاملا" موافقم . اینکه همین کار  اوایل سال 92 شروع شد ایده بسیار جالب و خوبی بود . مثلا شورا و دهیاری کار تمیز کردن روستا و رفع خرابی آسفالت و چند کار دیگه را به جوانان خوب کانون سپرد که هر چند کار کمی بود و برای شروع خیلی خوب بود . اگر پیش رفته بود الان یه وضعیت بهتری داشتیم / و این خیلی خوب مورد استقبال هم ولاتی ها قرار گرفت و من شنیدم بعضی از افراد سرشناس روستا هم بچه های کانون را تشویق میکردند و دهیاری و شورا که باعث دلگرمی همه بود . / ولی حیف که یه عده ای خاصی که این همه هماهنگی و یکدلی را دیدند و حسادت ورزیدند و نگذاشتند به خوبی کار پیش برود./ امیدواریم انشاالله درست بشه و همه با یکصدا زیارت را بسوی آبادانی پیش ببریم .
پاسخ:
سلام 
معتقدیم در قراردادهای شورا و دهیاری نباید پنهان کاری صورت بپذیرد 
در قراردادی که بین دهیاری و کانون بسته شد ، کانون در قبال دریافت مبلغ 500هزار تومان (که بعد از اتمام کار و اعتراض به 700 هزار تومان تغییر کرد ) موظف به موارد زیر شد 
1- لای روبی سنگ جدول از پست بانک تا منزل کرم عباس زاده به طول 800 متر 
2 - هرس درختان کاشته شده در بلوار ورودی زیارت و کندن علف های هرز
3- نصب 3 عدد تابلو راهنمایی
4-  جمع آوری گردو خاک و گلو لای موجود در خیابان در محدوده ذکر شده 
5 - لکه گیری 33 نقطه از چاله ها و کانال های شرکت گاز

البته بنا به اضحارات اعضای شورای محترم  در جلسه 1/1/92 در مسجد امام حسن (ع) قبل از این مبلغ قرار داد شورا با شرکت پیمانکاری که اقدام به لکه گیری کانال های شرکت گاز کرده بود مبلغ 16 ملیون تومان  بوده است .



با سلام خدمت همه ی عزیزان . آقا خواهشن دیگه قبول کنید شورای روستا دیگه همین چند نفرن و از حاشیه باید بیرون اومد الآن دیگه وقت کاره و باید به اونا کمک بشه تا کارشون رو انجام بدن و انشااله روستا یه کم سر و سامون بگیره بخدا دیگه بسه هرچی کشیدم . بیاین دست به دست هم بدیم و کمک کنیم روستایی با نشاط و دور از فتنه و آشوب و برا هم زدن داشته باشیم  .  اعضا ی شورا هم باید جوونا رو دور هم جمع کنه و با تشکیل کار  گروهایی متشکل از: هنری ، فرهنگی ، ورزشی و عمرانی و ... به جوانان اعتماد کنه و تقسیم کار کنه و از اونا کار بخواد تا بشه یه کارایی کرد . با تشکر س ح ف 
پاسخ:
سلام سید 
دلتنگت شده بودیم      نیستی ؟
مدیر سایت خیلی زود اقدام کردی!!!
پاسخ:
سلام
حق با شماست .
حسین قرار نیست به دیگران توهین کنی احترام  همه را نگه بدار
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
حاج حیدر ** **
پاسخ:

با احترام به همه نظرات تقاضا می شود از دادن چنین نظراتی بپرهیزید 
 با تشکر 
اول اینکه حسن گرگین پور "منشی" دوم شورا است نه مسئول پیگیری امور اداری
دوم اینکه مهر شورا باید جدید دوره چهارم صادر بشه بعد بقول شما دست به دست بشه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کانون فرهنگی هنری شاه خراسان

کانون فرهنگی هنری شاه خراسان مسجد امام حسن مجتبی (ع) روستای زیارت دشتستان در اسفند ماه سال 1390 توسط چند تن از جوانان زیارت تاسیس و امروز با افتخار در خدمت مردم شریف و پر محبت زیارت می باشد .

سامانه پیام کوتاه جهت ارتباط شما :
50002060105060

آخرین نظرات
  • ۱۱ دی ۹۵، ۱۶:۱۱ - ezi
    ezi