کانون فرهنگی هنری شاه خراسان

زیارت دشتستان
اسلاید 1 اسلاید 2 اسلاید 3 اسلاید 4

افتتاح خانه بازی هوش و خلاقیت در روستای زیارت

کمترین | چهارشنبه, ۵ دی ۱۳۹۷، ۰۵:۵۱ ب.ظ

در مراسم افتتاحیه که در محل خانه بازی هوش و خلاقیت برگزار شد ، جمعی از اعضای شورای اسلامی، دهیاری، فرهنگیان روستا و والدین کودکان حضور داشتند.

در جشن افتتاحیه برنامه های مختلفی برگزار شد که ... مدیران به معرفی این محیط شاداب پرداختند و آقایان حیدر صداقت و ناصر ممنون توضیحاتی درباره چگونگی تاسیس این محیط آموزشی و سرگرمی ارائه نمودند. مجری این مراسم آقای امین ضرغامیان بود و آقای ضرغام ضرغامیان به عنوان مشاور توضیحاتی درباره نحوه برخورد با فرزندان را ارائه کردند.

مدیران این خانه بازی، آقای امرالله ضرغامیان و خانم فریبا ایماندوست می باشند. خانه بازی هوش و خلاقیت مکانی شاداب و مفرح است جهت سرگرمی، نگهداری، رشد و شکوفایی کودکان 3 تا 8 سال می باشد

  • کمترین

نظرات (۱)

  • حسینی شده دست امام حسن
  • دلمان برای وبلاگ ولات تنگ شده بود خیلی وقت بود از کار افتاده بود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    کانون فرهنگی هنری شاه خراسان

    کانون فرهنگی هنری شاه خراسان مسجد امام حسن مجتبی (ع) روستای زیارت دشتستان در اسفند ماه سال 1390 توسط چند تن از جوانان زیارت تاسیس و امروز با افتخار در خدمت مردم شریف و پر محبت زیارت می باشد .

    سامانه پیام کوتاه جهت ارتباط شما :
    50002060105060

    آخرین نظرات
    • ۱۱ دی ۹۵، ۱۶:۱۱ - ezi
      ezi