کانون فرهنگی هنری شاه خراسان

زیارت دشتستان
اسلاید 1 اسلاید 2 اسلاید 3 اسلاید 4

بیانیه کانون فرهنگی هنری شاه خراسان در روز جهانی قدس

کمترین | پنجشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۰۴ ب.ظ

روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است؛ روز حکومت اسلامی است. روزی است که باید جمهوری اسلامی در سراسر کشورها بیرق آن برافراشته شود. روزی است که باید به ابرقدرتها فهماند که دیگر آنها نمی‌توانند در ممالک اسلامی پیشروی کنند. من روز قدس را روز اسلام و روز رسول اکرم می‌دانم، روزی است که بایدما تمام قوای خودمان را مجهز کنیم؛ و مسلمین از آن انزوایی که آنها را کشانده بودند خارج شوند، و با تمام قدرت و قوت در مقابل اجانب بایستند.  صحیفه امام، ج۹، ص۲۷۸.


روز قدس نماد وحدت و انسجام امت اسلامی است که برای دفاع از قدس شریف به عنوان قلب تپنده جهان اسلامی خشم و نفرت خود را از رژیم نژاد پرست صهیونیستی سر خواهند داد. رژیمی که در طول سالیان گذشته از هیچ شقاوت و جنایتی علیه ملت مظلوم فلسطین دریغ نکرده است. و این در حالی است که کشورهای مدعی دموکراسی همواره در مقابل این نسل کشی و تضییع حقوق اولیه ملت فلسطین سکوت کرده اند.

اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد زیارت بار دیگر ندای امام راحل (ره) و خلف صالحش رهبر معظم انقلاب حضرت آیت اله خامنه ای را لبیک گفته و ضمن شرکت باشکوه در راهپیمایی روز قدس از تمامی امت حزب اله و مردم ولایتمدار و شهید پرور کرمان نیز برای حضور حماسی در این راهپیمایی دعوت به عمل می آورد.

  • کمترین

نظرات (۱)

باشه میام
پاسخ:
ان شاء الله 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کانون فرهنگی هنری شاه خراسان

کانون فرهنگی هنری شاه خراسان مسجد امام حسن مجتبی (ع) روستای زیارت دشتستان در اسفند ماه سال 1390 توسط چند تن از جوانان زیارت تاسیس و امروز با افتخار در خدمت مردم شریف و پر محبت زیارت می باشد .

سامانه پیام کوتاه جهت ارتباط شما :
50002060105060

آخرین نظرات
  • ۱۱ دی ۹۵، ۱۶:۱۱ - ezi
    ezi