کانون فرهنگی هنری شاه خراسان

زیارت دشتستان
اسلاید 1 اسلاید 2 اسلاید 3 اسلاید 4

روز قلم / مسلم زنگنه

کمترین | پنجشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۷، ۰۸:۲۹ ب.ظ

صفحات تقویم را که ورق بزنیم، به چهاردهم تیر ماه که می رسیم به "روز قلم" نامگذاری شده است. بی تردید قلم، زبان عقل و بیان کننده اندیشه فرد است و جایگاه بلندی دارد و سوگند خداوند در قرآن به نام قلم، گویاترین شاهد بر شرافت و قداست آن است، «ن وَ الْقَلَمِ وَ ما یَسْطُرُونَ؛ سوگند به قلم و آنچه می نویسند.»

نشریه بانگ سحر، مدتهاست جای خالی نشریات را در روستای زیارت پر کرده است. رشد و بالندگی زیارت در حوزه های گوناگون از دغدغه های همیشگی کانون شاه خراسان بوده و همواره تصمیم داشته تا نشریه بانگ سحر میزگردی باشد که برآیند افکار و سلایق مختلف را در جهت پیشرفت و ترقی روستای زیارت به کار ببندد.

شاه خراسانیها همواره بر همگرایی زیارتیها در جهت پیشرفت روستای زیارت تلاش داشته اند و با ارائه بسته های پیشنهادی متفاوت در حوزه فرهنگ، ورزش و عمران و آبادی روستا به شورای اسلامی، دهیاری و سایر مسئولین مربوطه قدم برداشته اند.

اکنون می توان گفت نشریه بانگ سحر به بلوغ خود رسیده است اما تا تکامل فاصله دارد لذا کانون شاه خراسان دست همه صاحبان قلم و دلسوزان زیارتی را جهت همکاری و غنی سازی هر چه بیشتر مطالب نشریه را به گرمی می فشرد.

  • کمترین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کانون فرهنگی هنری شاه خراسان

کانون فرهنگی هنری شاه خراسان مسجد امام حسن مجتبی (ع) روستای زیارت دشتستان در اسفند ماه سال 1390 توسط چند تن از جوانان زیارت تاسیس و امروز با افتخار در خدمت مردم شریف و پر محبت زیارت می باشد .

سامانه پیام کوتاه جهت ارتباط شما :
50002060105060

آخرین نظرات
  • ۱۱ دی ۹۵، ۱۶:۱۱ - ezi
    ezi